Pytania i odpowiedzi
-
Jak złożyć zamówienie?
- Są dwa możliwe sposoby:
-
1. Rejestracja: Zarejestruj się jako użytkownik używając formularza dostępnego w górnej części strony "Zaloguj się", a następnie "Załóż konto". Uzupełnij swoje dane i zacznij zakupy wybierając kategorię i produkt. Po wybraniu produktów wskaż sposób dostawy i płatności. Po przeczytaniu warunków zakupu potwierdź zamówienie. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail oraz drugie, gdy przesyłka zostanie nadana.
-
2. Rejestracja w trakcie zamówienia: Zacznij zakupy klikając w kategorię i wybierając produkt. Kliknij zamów i podaj swoje dane kontaktowe. Wybierz sposób płatności i opcję dostawy. Po przeczytaniu regulaminu potwierdź zamówienie. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail oraz drugie, gdy przesyłka zostanie nadana.
-
Kiedy otrzymam zamówienie?
Na wysłanie paczki rezerwujemy sobie do 2 dni roboczych, ale zazwyczaj udaje nam się to w 24h.
-
Jak mogę zwrócić produkt?
Należy wypełnić FORMULARZ i odesłać nam go razem ze zwracanym produktem. Adres do zwrotu podany jest na formularzu.
-
Czy możliwy jest zwrot lub wymiana produktu kupionego na zawodach?
Zwrot lub wymiana produktu kupionego na stoisku mobilnym TYR jest możliwy. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta (kontakt@tyrpolska.pl) w celu uzyskania dalszych instrukcji.
-
Mam wadliwy produkt, co powinienem zrobić?
Napisz do nas e-mail (kontakt@tyrpolska.pl) i dołącz do niego zdjęcie wadliwego produktu oraz numer zamówienia/paragonu. Jeśli produkt został kupiony w sklepie stacjonarnym TYR lub na stoisku mobilnym, prosimy skontaktować się ze sklepem w Warszawie i poprosić o dalsze instrukcje.
-
Nie mogę zalogować się do swojego konta. Jaka jest tego przyczyna?
W lipcu 2017 roku zmieniliśmy platformę sklepu na nowszą. Niestety dane naszych klientów nie zostały przeniesione więc prosimy o ponowną rejestrację w systemie.
Jeśli zapomniałeś hasła, możesz je zresetować klikając "Zaloguj się", a następnie "Zapomniałeś hasła?". Hasło zostanie wysłane na podany adres e-mail.
Jeśli w dalszym ciągu nie możesz się zalogować prosimy o kontakt z działem obsługi klienta (kontakt@tyrpolska.pl) w celu otrzymania dalszych instrukcji. -
Wybrałem opcję płatności zwykłym przelewem. Na jakie konto mam dokonać wpłaty?
Numer konta do wpłat to 60 2370 0008 0000 0000 2041 8004
Dane odbiorcy: Nordic Swim and Sport ; Lotnicza 37; 80-297 Banino
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia. -
Mam bon rabatowy. Jak mogę go wykorzystać?
Kod z bonu rabatowego należy wpisać w koszyku, podczas realizacji zamówienia. Kwota zamówienia zostanie przeliczona w podsumowaniu zamówienia. Koszt przesyłki nie ulega zmianie przy bonach rabatowych na produkty. Rabaty nie sumują się.
UWAGA: jeśli nie działa bon rabatowy wygrany na zawodach skontaktuj się z nami wysyłając zdjęcie bonu.