Pytania i odpowiedzi

  • Jak złożyć zamówienie?

    • Są dwa możliwe sposoby:
    • 1. Rejestracja: Zarejestruj się jako użytkownik używając formularza dostępnego w górnej części strony "Zaloguj się", a następnie "Załóż konto". Uzupełnij swoje dane i zacznij zakupy wybierając kategorię i produkt. Po wybraniu produktów wskaż sposób dostawy i płatności. Po przeczytaniu warunków zakupu potwierdź zamówienie. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail oraz drugie, gdy przesyłka zostanie nadana.

    • 2. Rejestracja w trakcie zamówienia: Zacznij zakupy klikając w kategorię i wybierając produkt. Kliknij zamów i podaj swoje dane kontaktowe. Wybierz sposób płatności i opcję dostawy. Po przeczytaniu regulaminu potwierdź zamówienie. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail oraz drugie, gdy przesyłka zostanie nadana.

  • Kiedy otrzymam zamówienie?

    Na wysłanie paczki rezerwujemy sobie do 2 dni roboczych, ale zazwyczaj udaje nam się to w 24h.

  • Jak mogę zwrócić produkt?

    Należy wypełnić FORMULARZ i odesłać nam go razem ze zwracanym produktem. Adres do zwrotu podany jest na formularzu.

  • Czy możliwy jest zwrot lub wymiana produktu kupionego na zawodach?

    Zwrot lub wymiana produktu kupionego na stoisku mobilnym TYR jest możliwy. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta (kontakt@tyrpolska.pl) w celu uzyskania dalszych instrukcji.

  • Mam wadliwy produkt, co powinienem zrobić?

    Napisz do nas e-mail (kontakt@tyrpolska.pl) i dołącz do niego zdjęcie wadliwego produktu oraz numer zamówienia/paragonu. Jeśli produkt został kupiony w sklepie stacjonarnym TYR lub na stoisku mobilnym, prosimy skontaktować się ze sklepem w Warszawie i poprosić o dalsze instrukcje.

  • Nie mogę zalogować się do swojego konta. Jaka jest tego przyczyna?

    W lipcu 2017 roku zmieniliśmy platformę sklepu na nowszą. Niestety dane naszych klientów nie zostały przeniesione więc prosimy o ponowną rejestrację w systemie.
    Jeśli zapomniałeś hasła, możesz je zresetować klikając "Zaloguj się", a następnie "Zapomniałeś hasła?". Hasło zostanie wysłane na podany adres e-mail.
    Jeśli w dalszym ciągu nie możesz się zalogować prosimy o kontakt z działem obsługi klienta (kontakt@tyrpolska.pl) w celu otrzymania dalszych instrukcji.

  • Wybrałem opcję płatności zwykłym przelewem. Na jakie konto mam dokonać wpłaty?

    Numer konta do wpłat to 60 2370 0008 0000 0000 2041 8004
    Dane odbiorcy: Nordic Swim and Sport ; Lotnicza 37; 80-297 Banino
    W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

  • Mam bon rabatowy. Jak mogę go wykorzystać?

    Kod z bonu rabatowego należy wpisać w koszyku, podczas realizacji zamówienia. Kwota zamówienia zostanie przeliczona w podsumowaniu zamówienia. Koszt przesyłki nie ulega zmianie przy bonach rabatowych na produkty. Rabaty nie sumują się.
    UWAGA: jeśli nie działa bon rabatowy wygrany na zawodach skontaktuj się z nami wysyłając zdjęcie bonu.